فانوسی بالای تپه روشن است...

حوالی هلیل...

بسم ربّ شهدا
همانجا بالای تپه،
نگاه کن،
فانوس ها روشنند...

طبقه بندی موضوعی

شهید عزیزالله؛خاطرات

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۵۲ ب.ظ

بسم اللّه الرحمن الرحیم

در آستانه ماه محرم؛به یاد شهید عزیزاللّه...

 9

 صبحت باندبازی و بازی های سیاسی که می شد،به صراحت با این کار مخالفت می کرد و می گفت:«اگر ما وارد این مسائل شویم،انقلاب ضرر می بیند؛ما در قبال شهدا،امام و فرزندان شهدا وظیفه داریم.»

*هدف بسیجی ها،رهبر است.

 10.     🌹

  بارها شنیدم که می گفت:«من کارهایم را برای خدا انجام میدهم،به همین خاطر خیلی از کارهایی که می خواهم انجام دهم،اما توان و فرصت انجامش را ندارم،خود به خود درست می شود و خدا خودش برایم انجامشان می دهد.

*راست می گفت،شاید هر کس به جای عزیزالله بود،آن همه کاری که او انجام می داد،به درستی انجام دهد.

 

 

 11

  از منطقه که می رسید،یک راست می رفت سراغ خانواده شهدا.از آنها دلجویی می کرد و اگر کاری داشتند،برایشان انجام می داد.وقتی به خانواده های شهدای روستا سر می زد و مشکلاتشان را برطرف می کرد،آن وقت به خانه خودش می رفت.

 12

 قبل از اینکه برای آخرین بار به منطقه اعزام شود،از من خواست او را به جیرفت ببرم.بین راه از او پرسیدم:«جیرفت چه کار داری؟»گفت:«چند امانت از مردم دستم است،که باید به صاحبانش بدهم.مقداری پول هم به یک نفر بدهکارم که باید آن را پرداخت کنم.»

به او گفتم:«این که کار مهمی نیست؛وقتی از منطقه برگشتی می توانی این کارها را انجام دهی.»

اما حرف من فایده ای نداشت،می خواست هر طور که شده به جیرفت برود و امانت و بدهی مردم را پس بدهد.

 

 

 

 13

 آن موقع نمی دانستم این آخرین باری است که او را می بینم.آمده بود تا خداحافظی کند و به منطقه برود.

 گفت:«برای شهید شدن من خیلی دعا کن.»بی توجه به حرفش گفتم:«هر چه خدا بخواهد،همان می شود.»اشک از چشمانش جاری شد و با آرامش همیشگی اش گفت:«فقط برای شهید شدن من دعا کن.»

کتاب کوچ آخر

نظرات  (۱)

۰۱ شهریور ۹۹ ، ۰۲:۴۷ پیام نورزاد

👌👌👌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی