فانوسی بالای تپه روشن است...

حوالی هلیل...

بسم ربّ شهدا
همانجا بالای تپه،
نگاه کن،
فانوس ها روشنند...

طبقه بندی موضوعی

ب بسم الله

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۲ ب.ظ

  بسم الله الرحمن الرحیم 

  سلام!

  فکر کردم قبل از شروع، چند مطلب را با شما در میان بگذارم،

  اول اینکه، من نه نویسنده ام و نه پژوهشگر!هیچ کدام.

  چند دلیل باعث شد که این وبلاگ ساخته شود،و اگر خدا بخواهد چراغش روشن بماند.

  اگر دو دلیل را بخواهم بگویم،این هاست:

  اول:آخرین وبلاگی که در مورد بعضی شهدای محمدی سلیمانی نوشته شده،

  مربوط به شش یا هفت سال پیش است،که جدیدا هم امکان ورود به آن وجود ندارد،

  حداقل خودم نتوانستم به آن دسترسی پیدا کنم.

 

  دوم:کتابی به ظاهر ساده که فراتر از یک کتاب است،کوچ آخر کتابی که حدودا ده سال

  پیش در مورد شهدای عشایر محمدی سلیمانی نوشته و منتشر شده.(این کتاب توسط آقای احمد ایزدی

  نوشته شده و با حمایت جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان به چاپ رسیده است)

  زندگینامه ها ساده و روان نوشته شده،به این صورت که ابتدا خلاصه ای از زندگی،

  از تولد تا شهادت و بعد از آن،خاطرات نقل شده از خانواده،دوستان و نزدیکان شهید‌ نوشته شده است.

  آنچه در اینجا میخوانید تلفیقی از زندگی،خاطرات و نقاط عطف زندگی شهید است و

   هر آنچه از خاطرات که در روایت زندگی شهید بیان نشود،به صورت جداگانه نوشته خواهد شد.

   دوم اینکه، در جست وجوهای اینترنتی و اندک آگاهی در مورد نویسندگی برای شهدا،

  متوجه شدم این کار بسیار سخت وحساس است،چیزهایی را متوجه شدم که مرا هم نا امید

  و هم امیدوار کرد.

  در نهایت تصمیم گرفتم در حد وسع و توان خودم بنویسم،آنچه را که مستند نیست،

  وارد متن نکنم و خلاصه نه چیزی کم و نه چیزی اضافه،

  تا حقیقت زندگی آن عزیزان بدون افراط و تفریط بیان شود.

فکر میکنم آنچه باید،گفتم پس سخن کوتاه می کنم.

یا علی (ع)

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۷

نظرات  (۱)

۱۸ مرداد ۹۹ ، ۰۱:۵۳ کریمه کریمی

موفق و سربلند باشید🌸🌸

پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم🌹
به همچنین🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی